Navigation
tecajevi
o nama tečajevi novosti galerija linkovi kontakt
tečajevi

U sklopu glazbene radionice Ars nova možete odabrati skupnu ili individualnu nastavu, kao i početnički ili napredni tečaj.

Skupna nastava (max. 4 polaznika na satu)
sat = 1x tjedno 60 min

Skupna nastava (max. 3 polaznika na satu)
sat = 1x tjedno 45 min

Skupna nastava (max. 2 polaznika na satu)
sat = 1x tjedno 30 min

Individualna nastava (1x tjedno)
sat = 1x tjedno 45 min.

Individualna nastava (2x tjedno)
sat = 2x tjedno 30 min.

Glavna je značajka svih tečajeva da se osnove glazbene teorije uče i primjenjuju istovremeno s nastavom instrumenta, na istom satu. Note, notno crtovlje, mjere, predznaci, prstometi, samo su mali dio osnovnih glazbenih pojmova koji se obrađuju u prvih nekoliko sati za vrijeme uvodnog tečaja. Izuzetak su plesne igraonice

Osim glazbenih tečajeva koje Vam ovdje predstavljamo, u mogućnosti smo organizirati tečaj za gotovo svaki instrument prema vašoj želji. Glede daljnjih informacija o ostalim tečajevima slobodno nam se javite.

Kalendar rada je u cijelosti usklađen sa školskim kalendarom ministarstva prosvjete i športa RH. To znači da ne održavamo nastavu za vrijeme školskih praznika i državnih blagdana kada nema nastave u općeobrazovnim školama.

Nastava se održava svaki radni dan u prijepodnevnoj i poslijepodnevnoj smjeni, uključujući i subotu. Kod planiranja rasporeda nastojimo izaći u susret svakom polazniku, vodeći brigu o školskim i drugim obvezama, uzrastu polaznika, kao i mjestu stanovanja, ukoliko je to moguće.

Posjedovanje instrumenta jedan je od osnovnih uvjeta za uspješno pohađanje svakog tečaja. Idealno bi bilo da svaki polaznik ima instrument već na samom početku tečaja, kako bi kod kuće mogao uvježbavati gradivo koje se obradi na satu. Donošenje instrumenta na nastavu nije obvezno, pošto posjedujemo dovoljan broj vlastitih instrumenata, koji su dostupni na korištenje svima u sklopu nastave i u prostorijama udruge.

Svaki je predavač u stalnom kontaktu s roditeljima svih naših mlađih polaznika i dužan ih je redovito izvješćivati o napretku, eventualnim izostancima kao i o rezultatima koje učenik postiže tijekom cijele školske godine, odnosno za svo vrijeme pohađanja određenog tečaja.

Imajući u vidu organizaciju nastave (individualna / skupna) i uzimajući u obzir činjenicu da kod skupne nastave u jednoj grupi i na istom satu ne može biti više od četiri (4) polaznika, svaki predavač ima mogućnost potpunog i apsolutno individualiziranog praćenja napredovanja svakog polaznika pojedinačno. Upravo takav, individualizirani pristup svakom pojedinom polazniku omogućava individualno napredovanje, već prema vlastitim mogućnostima, sposobnostima i motivaciji samog polaznika. To drugim riječima znači, da ukoliko jedan polaznik iz skupine napreduje bržim tempom u odnosu na ostale polaznike, takav polaznik neće biti primoran čekati ostale, već automatski prelazi u napredniju skupinu gdje nastavlja dalje, vlastitim tempom.